09:00
Meeting in auditorium (Kultursalen)
Entrepreneur workshop by Young Entrepreneurs and the advertising agency
Zpirit “How to make an advertising
campaign?”
14:30 Dinner and departure
W piątek zebraliśmy się wszyscy w Centrum Kultury (spory
ośrodek z biblioteką, dużą salą widowiskową, dużą salą gimnastyczną ). Na sali widowiskowej przeprowadzono warsztaty przedsiębiorczości "Jak zrobić kampanie reklamową?". Uczestnicy
projektu wchodząc na salę, losowali stoliki . Tym sposobem przy jednym
ośmioosobowym stoliku siedzieli reprezentanci różnych narodowości.
Najpierw
przedstawicielka agencji Młodzi Przedsiębiorcy prowadziła zajęcia, których
celem było uczenie współpracy bez zbędnych komentarzy. Każda drużyna otrzymała
słomki i szpilki. Zadaniem było zbudowanie najwyższej wieży, która wytrzyma
upadek z wysokości 50 cm i będzie nadal stała. Zadanie wydawało się dziecinie
proste, dopóki nie usłyszeliśmy dodatkowego warunku. Podczas budowy w
ograniczonym czasie nie wolno było rozmawiać. Wygrała wieża zbudowana przez
drużynę Pauliny.
Po wygłoszeniu prelekcji na temat reklamy przedstawiciel firmy reklamowej Zpirit zaproponował drugie zadanie. Należało wymyśleć zupełnie
nową linię lotniczą: jej nazwę, logo, slogan, warunki lotu itd. a następnie dokonać
prezentacji przez zawodowym jury. Wygrała linia lotnicza, która swoje samoloty
potraktowała jak jazdę w metrze ,gdzie niektórzy pasażerowie siedzą a inni
trzymają się uchwytów przyczepionych do sufitu. Tym razem w zwycięskiej drużynie była Justyna.
Obiad był ostanim punktem programu , chociaż ze wzgledu na godziny odlotu samolotów musieliśmy czekać znacznie dłużej. ale czas szybko mijał, gdy można było świetnie bawić się.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz